واکنش نایب رییس خانه صنعت درباره تیزر منتسب به سامسونگ واکنش نایب رییس خانه صنعت درباره تیزر منتسب به سامسونگ
تاریخ : چهار شنبه 19 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks
نایب رییس خانه صنعت ضمن محکوم کردن شبکه تلویزیونی صهیونیستی که اقدام به ساخت این تیزر کرده تاکید کرد: این حرکات در راستای شکاف میان تولید کنندگان داخلی و برندهای معروف خارجی که از صنعت ایران حمایت کرده اند صورت گرفته است.
مرتضی سلطانی در گفتگو با وبگردی 20:30 گفت:  جریانهای ضد ایرانی که خود را از تحریم صنعت ایران متاصل می بینند برای اینکه رابطه میان کمپانی های بزرگ داخلی و خارجی را شکراب کنند و تحریم را برای تولیدکنندگان سخت تر کنند هر چیزی را مستمسک قرار می دهند حتی اگر آن کار ساختن فیلمهای تبلیغاتی جعلی و ضد ایرانی باشد.
نایب رییس خانه صنعت خاطر نشان کرد توانمندی تولید و دستاوردهای صنعتی کشور امروز به نقطه ای رسیده که هیچ تاکتیک تحریمی جلودار و مانع آن نیست و تولیدکنندگان باید با همدلی و وحدت مقابل هر گونه توطئه برای ضربه زدن به صنعت کشور را بگیرند.
سلطانی که خود سالهای متوالی به عنوان صادر کننده نمونه در صنعت حضور داشته برخی گره ها و موانع بانکی را از مشکلات صنعت عنوان و تاکید میکند که تولید کنندگان در مقابل تحریمها مقاومند اما برخی کم توجهی ها از سوی مسئولین است که تولیدکنندگان را تحت فشار قرار داده است.
رییس انجمن تولیدکنندگان ماکارونی همچنین از رسانه ها خواست تا نسبت به توانمندی ها و دانش فنی صنعت نگاه ویژه ای داشته باشند تا مایه ی دلگرمی این بخش گردد.



|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید